Ob uspešni izvedbi vesoljske misije Artemis I se ponovno med mladimi povečuje zanimanje za vesolje. Zato so se v Centru eksperimentov Maribor odločili, da vedoželjnim mladim predstavijo, kako izgleda polet na Luno na poučen in zabaven način.

Že nekaj časa so računalniške igre presegle zgolj zabavo, saj obstaja določen segment iger, ki so hkrati zelo poučne in omogočajo uporabnikom, da preko igre spoznajo zelo kompleksne mehanizme in koncepte. Zato so se v Centru eksperimentov odločili, da s pomočjo igre Kerbal Space Program mlade popeljejo skozi proces načrtovanja in izgradnje rakete, načrtovanja same misije ter poleta, pristanka in vrnitve. Dogodek je potekal virtualno preko platforme Zoom, kjer je demonstrator mladim udeležencem podrobno razložil koncepte ter tudi spodbudil udeležence, da sami sodelujejo s predlogi.

Po vzoru rakete SLS so zgradili 2-stopenjsko raketo, kjer so spoznavali določene izzive in pasti, na katere morajo paziti tudi dejanski razvijalci raket. Po izgradnji nosilne rakete in tovora so udeleženci spoznali osnove orbitalne mehanike, s katero se načrtuje tirnice, po katerih rakete letijo po vesolju. Po uspešnem vzletu in ločitvi od prve stopnje so nadaljevali proti Luni. Po nekaj popravkih tirnice in nekaj dramatičnih trenutkih pri pristajanju so uspeli varno pristati na Luni. Za razliko od misije Artemis I, ki je poletela brez posadke, je v digitalni misiji Centra eksperimentov pristala posadka treh astronavtov. Po izvedbi nekaj znanstvenih eksperimentov na površju Lune, so se astronavti vrnili proti Zemlji, kjer so varno pristali.

Udeleženci so tekom dogodka pridobili veliko novega znanja. Med drugim so priznali, da prej niso resnično vedeli, po kakšnih tirnicah letijo rakete in kako se jih spreminja, kakšni so izzivi pristanka na Luni in kaj vse je treba upoštevati pri gradnji raket. V Centru eksperimentov so mnenja, da so uspešno pokazali, da je mogoče določene računalniške igre uspešno in efektivno uporabljati v edukativne namene. Udeleženci delavnice so izrazili zanimanje po še dodatnih virtualnih dogodkih, v katerih bi lahko spoznali še več aspektov raziskovanja vesolja.